ما برای انجام بهترین درمان دندانپزشکی برای همه بیمارانمان از تمام تجربه و هنر خود بهره می گیریم.

  • info@hakimtoos.ir
  • 05136055866

ترمیم و زیبایی دندان

ترمیم و زیبایی دندان

دندانپزشکی ترمیمی بر ترمیم یا جایگزینی دندان های آسیب دیده یا از دست رفته با هدف بهبود سلامت دهان و دندان و عملکرد جویدن تمرکز دارد . در اینجا برخی از روش های رایج دندانپزشکی ترمیمی آورده شده است:

  1. پر کردن : وقتی باکتری ها مینای دندان شما را می خورند و باعث ایجاد حفره (حفره) می شوند، معمولاً با پر کردن دندان ترمیم می شود. دندانپزشک قسمت پوسیده دندان شما را برمی دارد، سپس سوراخ را با یک ماده کامپوزیت همرنگ دندان پر می کند .
  1. روکش ها : دندانپزشکان از روکش های دندانی برای ترمیم حفره های بزرگ یا ترمیم دندان های شکسته استفاده می کنند. 
  1. اینله و آنله : اینها ترمیم های سفارشی هستند که مانند قطعات پازل در ساختار طبیعی دندان شما قرار می گیرند. آنها زمانی استفاده می شوند که یک حفره برای پر کردن خیلی بزرگ است، اما برای یک تاج خیلی کوچک است .
  1. بریج : بریج های دندانی برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته طراحی شده اند. این پل متشکل از دندان‌های مصنوعی طبیعی است که توسط روکش‌های دندانی در دو طرف حمایت می‌شوند .
  1. ایمپلنت : ایمپلنت دندان ممکن است برای افرادی که دندان خود را از دست داده اند توصیه شود. ایمپلنت ها در استخوان فک قرار می گیرند و یک تاج طبیعی به ایمپلنت اضافه می شود تا لبخند شما به عملکرد و ظاهر طبیعی خود بازگردد .
  1. پروتزهای مصنوعی : پروتزهای مصنوعی می توانند گزینه ای عالی برای جایگزینی دندان های از دست رفته باشند. پروتزها را می توان متحرک یا با ایمپلنت هایی که روی فک ها ثابت می شوند حمایت کرد .
  1. باندینگ دندانی : باندینگ دندان می تواند به ترمیم دندان های شکسته کمک کند. این شامل تغییر شکل دندان با استفاده از مواد دندانی همرنگ دندان است .

این روش‌ها نه تنها عملکرد دندان‌های شما را بازسازی می‌کنند، بلکه ظاهر لبخند شما را نیز بهبود می‌بخشند. برای تعیین بهترین روش ترمیمی برای نیازهای خاص خود، مشورت با دندانپزشک مهم است.

برچسب ها :
اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

دفتر شرکت و مطب

05136055866

دفتر پژوهش

05137112717

تلفن همراه

09153115095